przemagluj swoje ciało!
FITNESS KLUB MAGIEL w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 8, II piętro | tel. 061 670 03 21 - MAGIEL CYCLING, AEROBIC, KARDIO, JOGA, SAUNA, SIŁOWNIA

WZMACNIANIE

!

ABT

Fantastyczne zajęcia dla kobiet, wyszczuplające tak pożądane dolne partie ciała jak brzuch, uda i pośladki.

PROWADZĄCA: Ania C.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbienie pięknej sylwetki ze szczególnym ukierunkowaniem na modelowanie mięśni brzucha.

PROWADZĄCA: Ania C., Katarzyna P.

BS 

( Body Sculpt - rzeźbienie ciała )

Zajęcia wzmacniające  i rzeźbiące wszystkie grupy mięśniowe z użyciem stepów, hantli i gum.

 PROWADZĄCY: Ania C.

TBC

( Total Body Conditioning )

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie partie ciała. Część główną poprzedza rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Uaktywnienie jednocześnie mięśni ramion i nóg sprawia, że pracujemy globalnie nad całym ciałem angażując wszystkie główne grupy mięśniowe.

PROWADZĄCY: Ania C.

POWER JUMP

Modelowanie sylwetki na trampolinach w rytm muzyki. Zajęcia, które przez intensywne tempo i wysokie tętno utrzymywane przez cały czas trwania zajęć, są nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej, ale również wzmacnianie takich partii jak uda, biodra, pośladki i brzuch.

PROWADZĄCE:  Ania Cz., Ola M.

JĘDRNE CIAŁO

Trening wzmacniająco - kształtujący całego ciała, dla wszystkich marzących o płaskim brzuchu, jędrnych pośladkach i ramionach czy smukłych udach. Modelowanie sylwetki urozmaiconymi ćwiczeniami zarówno z własnym ciężarem, jak i z obciążeniem. Dobra zabawa i odkrywanie uśpionych pokładów energii (również tych z tkanki tłuszczowej) gwarantowane!

PROWADZĄCA: Kasia P.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Trening wzmacniający i kształtujący mięśnie ud, z dużym naciskiem na pośladki. 

PPROWADZĄCA: Angelina

 

WZMACNIANIE

KONDYCJA

!

STEP

Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu. To doskonały trening dla wszystkich chcących poprawić swą koordynację i pamięć ruchową.

PROWADZĄCA: Agnieszka W.

BĄDŹ SPRAWNY JAK JULEK

Trening wzmacniająco-wytrzymałościowy. Praca nad mobilnością, ogólną sprawnością oraz kształtowaniem siły w oparciu o ćwiczenia funkcjonalne. Nieodzownym elementem zajęć jest również stablizacja oraz wzmacnianie mięśni głębokich.

PROWADZĄCY: Julek

TRENING FUNKCJONALNY

Ogólnorozwojowy trening angażujący wszystkie partie mięśniowe ciała. Zajęcia poprawiają wzorce ruchowe i kondycję  oraz wymuszają odpowiednią postawę ciała. Trening jest dostosowany do umiejętności uczestników. Odpowiedni zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

PROWADZĄCY: Julek

TABATA

Interwałowy trening metaboliczny. Zajęcia poprawiające kondycję i wytrzymałość. Dzięki dużej intensywności ćwiczeń podnoszą metabolizm jeszcze na długi czas po treningu. Zajęcia dla fanów intensywnego wysiłku.

PROWADZĄCA: Gosia O., Julia, Katarzyna P.

ZMOBILIZUJ CIAŁO

Zajęcia wzmacniająco-wytrzymałościowe. Rodzaj treningu polegający na pracy całego organizmu. Pojawiają się elementy interwałowe.

PROWADZĄCY: Julek

ZUMBA

Połączenie tańca z aerobikiem. Zajęcia kształtujące sylwetkę, kondycję i poprawiające nastrój.

PROWADZĄCA: Daria

BAR  

( Zajęcia ze sztangami )

Trening wytrzymałości i siły z użyciem specjalnej sztangi. Doskonała lekcja kształtująca z możliwością dostosowania obciążenia do umiejętności ćwiczącego.   

PROWADZĄCY: Agnieszka W., Kasia S.

 

KONDYCJA

RÓWNOWAGA

!

STRETCHING

Kompleksowy zestaw ćwiczeń rozciągająco - relaksujących, utrzymujący Twoje ciało w dobrej formie. Jeśli całe dni spędzasz w jednej pozycji (siedzącej lub stojącej) i odczuwasz dokuczliwą sztywność całego ciała, to jest to idealny trening dla Ciebie.

PROWADZĄCA: Ola, Angelina

PILATES

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała,w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są w spokojnym tempie, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzieki ćwiczeniom wzrasta świadimość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Pilates jest bardzo bezpieczną formą ćwiczeń, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.

PROWADZĄCA: Julia, Marta

JOGA 

Joga daje każdemu, kto ją praktykuje doskonałe, zarówno fizyczne jak i psychiczne, samopoczucie. Praktyczne doświadczenie to podstawa jogi, ważna jest przy tym wewnetrzna dyscyplina i regularna praktyka. Giętkość kręgosłupa, usunięcie bólu pleców, unormowanie ciśnienia krwi, to tylko niektore pozytywne rezultaty regularnych ćwiczeń. Ćwiczenia nie służą rywalizacji. Każdy ma inne możliwość, dlatego sam podejmuje decyzję i wybiera najlepszą formę pracy z ciałem.  

PROWADZĄCA: Ola

RÓWNOWAGA
 
 
FITNESS KLUB MAGIEL 2008 | aerobik